Compania noastră furnizează și dezvoltă soluţii IT de ultimă generaţie, produse software sau hardware care respectă standardele tehnologice actuale şi asigură un grad ridicat de securizare a informaţiilor. De asemenea, în portofoliul nostru se regăsesc soluţii de telefonie care implică investiţii şi cheltuieli de exploatare minime din partea clienților.
Le oferim clienților noștri o gamă extinsă de produse și servicii, dar atuul nostru sunt soluțiile la cheie –complete, personalizate, adaptate nevoilor clienților și mediului economic ultracompetitiv. Cu ajutorul conceptelor pe care le punem la dispoziție, clienții înregistrează rezultate mai bune și devin mai eficienți.
Sisteme IT&C
- Managementul documentelor
- Managementul ciclului de viață al informațiilor
- Integrare și arhivare de baze de date
- Integrare și dezvoltare de sisteme de tip Entreprise Resource Planning (ERP)
- Portaluri de colaborare
- Sisteme de tip “Business Inteligence” (tablou de bord)
- Centre pentru rezervă și securizare date
- Management al situațiilor de urgență
- Soluții de tip cloud
- Consultanță pentru infrastructuri cu chei publice (PKI)
- Dezvoltare de aplicații specifice sau integrare cu aplicații proprii clientului
- Sisteme de tip „Paperless”
- Proiectare, execuție și asistență tehnică de specialitate pentru infrastructuri hardware complexe (datawarehouse, datacenter, disaster recovery etc.)
Soluții de securitate informatică
Securitatea informațiilor, cunoscută specialiștilor sub denumirea InfoSec, are la bază trei principii: confidențialitate, integritate și disponibilitate. Acestea stabilesc standardele pentru securizarea datelor:
Confidențialitatea presupune limitarea accesului la informații către personal autorizat prin utilizarea unui PIN sau a unei parole solide așa încât toți angajații să contribuie conștient la protejarea datelor unei instituții sau organizații.
Integritatea se referă la faptul că informațiile pot fi modificate doar de către utilizatorii autorizați cu scopul de a face informațiile credibile și de a consolida reputația clienților.
Disponibilitatea prevede faptul că informațiile trebuie să fie accesibile utilizatorilor autorizați oricând au nevoie de ele. În acest scop, sistemele informatice trebuie actualizate cu ajutorul specialiștilor și realizat back-up.
- Securitate cibernetică
- Audit, consultanță și training specific
- Consultanță și suport pentru domeniul semnăturii electronice
- Sigiliu electronic
- Criptare date (până la nivel de securizare conform standardelor NATO) atât pentru transmisiuni de date, cât și de voce, dispozitive mobile tempestizate
Telefonie
- Trident SM oferă o gamă extinsă de centrale telefonice de cea mai înaltă calitate, la prețuri foarte avantajoase.
- Soluțiile de telefonie sunt adaptate cerințelor clienților, de la centrale mici, de câteva interioare, până la centrale mari, cu mii de interioare, distribuite în mai multe locaţii.
- Telefonie clasică sau IP.
- Telefonie digitală, analogică, ISDN, DECT (telefonie mobilă de incintă), precum și soluţii VoIP (Voice over IP), care permit realizarea de comunicaţii la distanţă, fără costuri.